مهر/عضو اتاق تهران گفت: در واردات برخی ارز ارزان را دریافت و در بازار آزاد میفروشند و در صادرات با کارتهای یکبار مصرف، عرضه را به بازار آزاد برده و سود کلان میکنند. مهراد عباد، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، درباره کارتهای بازرگانی توضیح داد: بحث صدور کارتهای بازرگانی موضوع جدیدی نیست