فارس/ سخنگوی وزارت امور خارجه امشب با انتشار تصویری از حضور سخنگوی ارتش در وزارت امور خارجه نوشت: میدان و دیپلماسی دوشادوش هم، برای یک ملت، یک کشور و یک هدف؛ آماده برای هر وضعیتی. امیر سرتیپ محمد اکرمینیا سخنگوی ارتش، عصر امروز شنبه نهم خردادماه با حضور در محل وزارت امور خارجه با اسماعیل دیدا