آخرین خبر/_آقا مرشد این بار یه نقلقول خیلی زیبا و پرمعنا رو با ما به اشتراک میذاره که دربارهی زیباییِ اسراف نکردن هست. بزرگان همیشه میگن: «اسراف کردن هیچوقت کار خوبی نیست، مگر در مسیرِ انجام کار خیر!» یعنی فقط و فقط وقتی باید از چیزی سخاوتمندانه استفاده کرد که اون کار باعث خیر و صلاح بقیه بشه.