فارس/ رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از بهبود نسبی وضعیت سدهای تأمینکننده آب پایتخت پس از بارندگیهای اخیر خبر داد. با نزدیک شدن به فصل گرم سال، خبرهای حاکی از بهبود نسبی ذخایر آبی سدهای تأمینکننده آب پایتخت، نویدبخش روزهای آرامتری برای پایتختنشینان است. مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محی