ایرنا/ سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: پرداخت حقوق خردادماه بازنشستگان و مستمریبگیران این سازمان که به دلیل اختلالات و محدودیتهای اخیر شبکه بانکی با تأخیر مواجه شده است، تا پایان امروز (دوشنبه) ادامه خواهد داشت و فیش حقوقی خردادماه نیز از ظهر فردا (سهشنبه) به صورت غیرحضوری قابل دریافت خواهد بود.