فارس/ معاون اول رئیسجمهور در دیدار با شهردار تهران، رایگانسازی مترو و اتوبوسهای تندرو را اقدامی مهم و قابل تقدیر دانست و گفت: این طرح میتواند به کاهش آلودگی هوا، ترافیک و مصرف سوخت کمک کند. محمدرضا عارف، معاون اول رئیسجمهور اظهار داشت: درآمد حاصل از صرفهجویی در مصرف سوخت، چندین برابر هزینهای