ایسنا/ بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: بهنظر من ما لایق باخت نبودیم، مگر در شرایطی که از موقعیتهایمان استفاده نمیکردیم، اما فوتبال همین است. محسن آذرباد در شامگاه یکشنبه ۴ آبان پس از پایان دیدار تیمهای فوتبال پیکان و سپاهان که با پیروزی دو بر یک بهسود طلاییپوشان به پایان رسید، در میکسدزون ورزشگاه