تسنیم/منابع محلی اعلام کردند نیروهای اشغالگر با یورش به منطقه ام رکبه واقع در شهرک الخضر در جنوب بیتلحم، اقدام به تخریب خانه یک شهروند فلسطینی به نام «محمد علی موسی» کردند. این اقدام در ادامه سیاست تخریب منازل فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی صورت میگیرد. 🔹 آخرین خبر در روبیکا 🔹 آخرین خبر در