ایرنا/ پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بدشانسی اجازه نداد تا راحتتر و با آرامش بیشتر به دور بعدی برویم و باید منتظر سه بازی در مرحله گروهی باشیم اما شانس صعود به مرحله بعد را داریم. حمید درخشان درباره تساوی ایران مقابل مصر، اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی بود. بازیکنان ما در ۱۵ دقیقه آخر خیلی زیاد تلاش کرد