نوداقتصادی/ وحید شقاقی شهری، عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی اظهار داشت: نظام چند نرخی ارز هم خوب است و هم بد است. در اقتصادی که با شوکهای تورمی و تحریم مواجه است برای معیشت مردم از ارز ترجیحی استفاده میکنند. 🔹 آخرین خبر در روبیکا 🔹 آخرین خبر در ایتا 🔹 آخرین خبر در بله بازار