ایرنا/ رییس آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: ابتلای گسترده دانشآموزان به آنفلوانزا برای سومین روز متوالی برخی از مدارس شهرستان را غیرحضوری کرد. روحالله خلیلاجمندی روز یکشنبه با اشاره به آخرین تصمیمات اتخاذشده برای مدیریت شیوع بیماریهای تنفسی در مدارس اظهار کرد: براساس گزارش مدیر شبکه بهداشت و