ایرنا/ استاندار خراسان رضوی با انتقاد از تخریب کلیسای انجیلی مشهد گفت: به شدت از دستگاهی که اقدام به تخریب این کلیسا کرده انتقاد دارم، متاسفانه این دستگاه از استان دیگری زمین را خریداری و کلیسای موجود آن را تخریب کردند که کار بسیار خطایی بوده است. غلامحسین مظفری، استاندار خراسان رضوی در نشستی با فعا