ورزش 3/هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصوب کرده فصل بعد لیگ برتر با حضور 18 تیم برگزار شود. البته نه به این معنا که هیچ تیمی به لیگ یک سقوط نخواهد کرد. طبق این مصوبه، بجز صعود تیمهای قهرمان و نایب قهرمان لیگ یک، تیم سوم جدول این مسابقات نیز باید در بازی پلیآف مقابل تیم مس رفسنجان (تیم رتبه آخر لیگ برت