ایسنا/هفتمین کمیسیون مشترک کنسولی میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در شهر دوشنبه برگزار شد. در این نشست که به ریاست وحید جلال زاده، معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزیر خارجه کشورمان و فرخ شریفزاده، معاون وزیرخارجه تاجیکستان برگزار شد، مسائل و موضوعات مختلف کنسولی دوجانبه مورد بررسی و