ایرنا/ مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با پیشبینی استقرار توده هوای گرم در استان تا پایان هفته گفت: دما در استان نسبت به هفته گذشته با افزایش نسبی روبرو شده است. معصومه نوروزی، افزود: روند افزایشی تا روز پنجشنبه ادامه دارد و پس از آن به طور موقت دماهای طول روز تا حدی کاهشی میشود. وی ادامه داد: