ورزش 3/سرمربی مس شهربابک میگوید هنوز خودشان را لیگ برتری نمیدانند. قاسم شهبا سرمربی مس شهربابک درباره تساوی تیمش مقابل بعثت کرمانشاه در هفته بیست و نهم لیگ یک گفت: «بازی سنگینی بود و میدانستیم بعثت کرمانشاه چیزی برای از دست دادن ندارد و فقط دنبال مساوی گرفتن است. بازیکنان ما فرصت های خوبی خلق کرد