ایرنا/ کلاسهای دانشگاه علوم پزشکی اهواز در هفته آینده مجازی شدند. دانشگاه علوم پزشکی اهواز در اطلاعیهای اعلام کرد: بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در پی ناترازی انرژی، کلیه فعالیتهای آموزشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تا پایان هفته پیش رو (۱۴۰۴/۱۰/۱۹) به صورت مج