ایسنا/ رئیس مرکز پیشبینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از روند کاهشی دمای هوای استان از روز چهارشنبه (سوم تیر) خبر داد و گفت: از اواسط هفته آینده دوباره افزایش دما را شاهد خواهیم بود. سعید قاسمی، رئیس مرکز پیشبینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به چشمانداز دمای هوای کرمانشاه در روزه