فارس/ شهرداری تهران گفت: هر سال مبالغ قابلتوجهی برای توسعۀ خطوط، خرید تجهیزات و نگهداشت شبکۀ مترو هزینه میکند. عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران اظهار داشت: بخش بسیار کمی از هزینههای مترو از محل فروش بلیت تأمین میشود و سهم پرداختی شهروندان کمتر از ۱۰ درصد است. بازار 🔹 آخرین خبر در روب