یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 سایت آخرین خبر / ۱۴۰۴/۰۹/۲۲

ابتلای ۲۵۵ نفر به تب دنگی در هرمزگان

 ابتلای ۲۵۵ نفر به تب دنگی در هرمزگان
ایسنا/ معاون دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ابتلای ۲۵۵ نفر به بیماری تب دنگی در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد. یحیی میرزاده،  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵۵ نفر در استان هرمزگان به بیماری تب دنگی مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۱۹۲ نفر مرد و مابقی