رئیس سازمان محیط زیست: بعد از تصویب قانون هوای پاک میزان اسقاط خودرهای فرسوده حدود دو برابر شد
آخرین خبر/انصاری رئیس سازمان محیط زیست گفت: بعد از تصویب قانون هوای پاک در سال ۱۳۹۶ میزان اسقاط خودروهای فرسوده ۲۰۰ هزار دستگاه بوده ولی در ۱.۵ سال گذشته ۵۰۰ هزار خودرو اسقاط شدند. 🔹 آخرین خبر در روبیکا 🔹 آخرین خبر در ایتا 🔹 آخرین خبر در بله بازار