ایسنا/ وزیر آموزشوپرورش با تأکید بر آغاز «گام دوم نهضت توسعه عدالت آموزشی» از تغییر رویکرد مدرسهسازی، افزایش نقش مدیران مناطق، رشد قابلتوجه بودجه آموزشوپرورش، تصویب آییننامه ارتقای رتبه بندی معلمان و لزوم صرفهجویی حداکثری در هزینهها خبر داد. به گزارش ایسنا، علیرضا کاظمی در جلسه شورای معاونان