ایرنا/ «گوستاوو پترو اورگو» رئیس جمهوری کلمبیا در نشست شورای امنیت سازمان ملل هشدار داد: جهان در حال بازگشت به دوران نازیهاست. رئیس جمهوری کلمبیا که کشور خود در ماه جاری میلادی (ژوئن) ریاست دوره ای شورای امنیت را برعهده دارد در نشست این شورا با عنوان «حفظ صلح و امنیت بینالمللی: پیشبرد راهحلهای س