تسنیم/رئیس فدراسیون اسکی با رئیس کمیته بینالمللی المپیک دیدار و گفتوگو کرد. بهرام ساوه شمشکی رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی در حاشیه بازیهای المپیک زمستانی 2026، با «کرستی کاونتری» رئیس کمیته بینالمللی المپیک دیدار و گفتوگو کرد. در این نشست، طرفین درباره وضعیت فعلی و چشمانداز توسعه ورزش