ورزش 3/استقلال صبح امروز برای بازی با المحرق در لیگ قهرمانان آسیا تهران را به مقصد منامه بحرین ترک کرد. آبی پوشان با حاشیه های فراوان عازم بحرین شدند که اصلی ترین آنها به خط خوردن رامین رضاییان و ابوالفضل به خاطر مسائل غیرفنی برمی گردد. آبی پوشان حالا در غیاب تعداد زیادی از نفرات خود عازم بحرین شدند