ایرنا/ معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی حفاظت محیط زیست استان تهران از مشاهده و تصویربرداری از یک قلاده پلنگ در شهرستان فیروزکوه خبر داد و این رویداد را نشانه ای از نقش مؤثر مشارکت مردمی در حفاظت از گونه های ارزشمند حیات وحش دانست. رضا اقتدار روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: دیروز یکی از شهروندان سا