فارس/ وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با اشاره به وضعیت امنیتی در شمال سرزمینهای اشغالی، خواستار مسلحسازی شهرکنشینان شد. رسانههای اسرائیلی، امروز (دوشنبه)، گزارش دادند «ایتمار بنگویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم در جریان سفر به شهرک کریات شمونه در شمال سرزمینهای اشغالی، خواستار مسلحسازی ساکنان