مهر/ مدیر کل امور عشایری جنوب کرمان از بازگشایی مسیرهای مسدود شده مناطق برف گیر شهرستان جیرفت با استفاده از ماشین آلات راهسازی این اداره خبر داد. ناصر احمد یوسفی، اظهار داشت: با تلاش همکاران امور عشایر در شهرستان جیرفت راههای ارتباطی عشایر در مناطق برفگیر توسط ماشینآلات سنگین بازگشایی شد و تردد