فارس/معاون ارزی بانک مرکزی آمار ارزهایی که به واسطه ۹۰۰ کارت بازرگانی یکبار مصرف از چرخه رسمی خارج شده را اعلام کرد و گفت: فقط ۱۵ نفر ۶ میلیارد دلار ارز را برنگرداندهاند. معاون ارزی بانک مرکزی علیرضا گچپززاده امروز پنجشنبه اعلام کرد که طبق بررسیهای انجام شده «حدود ۹۰۰ کارت بازرگانی اجارهای» ثبت