ایسنا/ پزشکیان در پایان سفر خود به مازندران گفت: همه مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی باید خود را خدمتگزار مردم بدانند. مراجعهکننده در اداره، بیمارستان، مدرسه یا هر دستگاهی نباید در پیچوخم اداری گرفتار شود. مسعود پزشکیان پیش از ظهر امروز پنجشنبه 7 اسفند 1404 در پایان سفر دو روزه به استان مازندرا