ایرنا/ارلینگ هالند از تصمیم سرمربی تیم ملی فوتبال نروژ برای استراحت دادن به بازیکنان ستاره این تیم در مقابل فرانسه دفاع کرد و گفت: ما در هر صورت برنده نمیشدیم! ارلینگ هالند از تصمیم جنجالی استال سولباکن برای استراحت دادن به چندین بازیکن کلیدی در شکست سنگین نروژ مقابل فرانسه دفاع کرد و عنوان کرد که