پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری/ مسعود پزشکیان، رئیسجمهوری اسلامی ایران در گفتوگوی تلفنی با رجب طیب اردوغان رئیسجمهور ترکیه بر تداوم ادامه روند دیپلماتیک برای استقرار صلح در منطقه خاطرنشان کرد: ما کاملا آمادگی داریم دیپلماسی را در راستای حقوق بین المللی ادامه دهیم، ایران به دنبال جنگ نبوده و نیست