ایلنا/ سازمان امور دانشجویان اعلام کرد دانشجویان که در نیمسالهای مازاد بر سنوات تحصیلی مشغول به تحصیل هستند، میتوانند تا پایان تیرماه ۱۴۰۵ از تسهیلات رفاهی دانشگاهها بهرهمند شوند. بر اساس این اطلاعیه، در پی مراجعات برخی دانشجویان سنواتی و درخواست بهرهمندی از تسهیلات رفاهی، سازمان امور دانشجویان