فارس/ مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: دمای هوا از امروز تا اواسط هفته در سطح استان، افزایش مییابد. محمدعلی زورآوند، مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه اظهار کرد: در سردترین ساعات صبح امروز، هلشی با ۱۲.۱- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان بود. وی ادامه داد: پس از آن کنگاور با ۱۰.۶- و سرمست با ۹.۱-