آنا/مدافع تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: مقابل پرسپولیس بیشتر از آنها تلاش کردیم و حقمان برد بود. محسن سفیدچغایی در خصوص برد خیبر مقابل پرسپولیس گفت: ما تمام تلاشمان را انجام دادیم و خدا را شکر توانستیم برنده از زمین خارج شویم. ما بیشتر از آنها تلاش کردیم و حقمان هم برد بود. آنها یک یا دو شوت د