مهر/ مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰ درصد جمعیت استان را سالمندان تشکیل میدهند. سیدمهران کشاورز، مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه سالمندی اظهار کرد: در ماههای اخیر سه مرکز «مهر و گفتوگو» در استان راهاندازی شده که یکی از آنها در شهرستان بویراحمد