مهر/ فرمانده انتظامی گرمسار از وقوع یک حادثه اسیدپاشی بر روی یک بانوی ۲۰ ساله خبر داد و گفت: مظنون اصلی این حادثه، که نوجوانی ۱۶ ساله است، در کمتر از یک ساعت پس از وقوع جرم، دستگیر شد. سرهنگ داوود آقازاده، فرمانده انتظامی گرمسار اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد اسیدپاشی در گرمسار موضوع در دستور کار ر