ایرنا/ سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که «مارکو روبیو» وزیر امور خارجه دولت دونالد ترامپ از فردا (سه شنبه) برای نخستین بار پس از امضای تفاهمنامه با ایران راهی خاورمیانه میشود. «تامی پیگوت» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی اعلام کرد که روبیو از روز سهشنبه تا پنجشنبه به ا