صدا و سیما/ مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با هشدار نسبت به افزایش خطر آتشسوزی در مراتع استان به دلیل خشک شدن پوشش گیاهی خبر داد. غلامرضا نژادخالقی، مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با هشدار نسبت به افزایش خطر آتشسوزی در مراتع استان به دلیل خشک شدن پوشش گیاهی، از اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای مقابله