ایسنا/وزارت خارجه عربستان ناخرسندی، محکومیت شدید و مخالفت قاطع خود را با اظهارات «غیرمسئولانه» سفیر آمریکا در اراضی اشغالی اعلام کرد. این وزارتخانه در بیانیهای تأکید کرد: «عربستان این اظهارات غیرمسئولانه را بهطور کامل رد میکند؛ اظهاراتی که نقض قوانین بینالمللی، منشور سازمان ملل و عرفهای دیپلمات