ایرنا/ استاندار هرمزگان از تدابیر جدید برای حل مشکلات سوخت در هرمزگان خبر داد و گفت: با پیگیریهای انجامشده، مجوز استفاده از خودروهای سیار سوخترسان در بندرعباس، قشم و کیش گرفته شده است. محمد آشوری تازیانی، استاندار هرمزگان اظهار کرد: با هدف تسهیل در خدمت رسانی به مردم، مجوز قانونی استفاده از خودر