مهر/ فرمانده انتظامی شاهرود از کشف ۱۲ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق از خودرو عبوری خبر داد و گفت: متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده است. سرهنگ سیدمهدی موسوی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل فرماندهی انتظامی میامی، اظهار کرد: مأموران یگان امداد و پاسگاه عباسآباد شهرستان میامی در راستای اجرای طرح