ایرنا/ مربی تیم فوتبال ملوان بعد از بازی این تیم مقابل تراکتور از داوران این دیدار انتقاد کرد و گفت: آنان از توهین های مکرر کاپیتان و سرپرست تیم مهمان به ما چشم پوشی کردند. مهران برزگر یکشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمهای ملوان و تراکتور در بندرانزلی اظهار کرد: کاپیتان و سرپرست تیم تراکتور سابق