ایسنا/ مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی اعلام کرد که در حال حاضر بازرسان آژانس حضور دائمی در ایران ندارند؛ مسئلهای که همزمان با کاهش سطح تعاملات و اختلافات مرتبط با قطعنامه اخیر شورای حکام مطرح شده است. «رافائل گروسی» در گفتوگو با خبرگزاری روسی «ریا نووستی» در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت فعلی حضو