ورزش 3/بیبیسی انگلیسی در گزارشی از شایستگی تیم ملی ایران گفته و مدعی است ایران را باید بدشانسترین تیم تاریخ جامهای جهانی دانست. جام جهانی همیشه صحنه شادی و حسرت بوده است. این انگار در دیانای این تورنمنت کدگذاری شده است. به ازای هر تیمی که جام را بالای سر میبرد، تیم یا درستتر است اگر بگوییم