شنبه / ۶ بهمن / ۱۴۰۳ - 25 January, 2025
 سایت الف / ۱۴۰۳/۰۹/۱۴

پیشرفت هوش مصنوعی و تأثیر آن در بازاریابی دیجیتال برای شرکت‌ها

پیشرفت هوش مصنوعی و تأثیر آن در بازاریابی دیجیتال برای شرکت‌ها
در دنیای امروز، هوش مصنوعی (AI) به یکی از محرک‌های اصلی تحول در صنعت بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. با پیشرفت‌های اخیر در زمینه‌ی فناوری‌های هوش مصنوعی، شرکت‌ها اکنون می‌توانند از ابزارهای قدرتمندی برای بهبود تجربه مشتری، بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی و افزایش کارایی استفاده کنند.