یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه مسئولان باید هم و غم خود را بر اجرایی شدن تفاهمنامه ایران و آمریکا بگذارند، گفت: میوه این تفاهمنامه و رفع تحریمها باید به حداقل رساندن انتظارات تورمی در جامعه باشد؛ به طوری که مردم حس کنند با توجه به تعقلی که در دولت وجود دارد قرار نیست کالاها مرتبا گران شود.