شما امروز چند مشتری جدید دارید ، همه با OCD. مشتری اول ترس از آلودگی را توصیف می کند ، به تفصیل آیین ها و نگرانی های خود را در مورد میکروب های پیمانکاری به اشتراک می گذارد. شما اطلاعات زیادی را در حین مصرف جمع می کنید و شروع به تدوین یک برنامه درمانی در ذهن خود می کنید. سپس ، مشتری دوم شما وارد می شود و همان نگرانی را دقیقاً توصیف می کند. شما برای یک ثانیه مکث می کنید ، فکر می کنید ، احتمال ارائه علائم مشابه به عقب چیست؟ باز هم ، شما اطلاعات را جمع می کنید ، پریشانی را تأیید می کنید و شروع به ساختن …