تریبون اقتصاد_ صنعت خودروسازی ایران تا پیش از تحریم ها شرکای زیادی داشته است. شرکایی که هر کدام با توجه به نوع قرارداد و شریک ایرانی اقدام به سرمایه گذاری کرده بود. این اتفاق برای دورانی است که چینی ها سهم اندک و ناچیزی از بازار خودرو را در اختیار داشتند. به گزارش همشهری آنلاین، اما تحریم های داخلی و خارجی کار را به جایی رسانده است که صفر تا صد خودروسازی ایران در گرو چینی ها قرار گرفته است، دیگر مانند سابق از سرمایه گذاری خبر چندانی نیست. مدیرعامل شرکت آفتو واز با بیان اینکه ظرفیت تولید خودروهای لادا در …