باشگاه استقلال روزهایی را سپری میکند که بیش از هر چیز به یک شوء رسانهای شبیه است؛ جایی که هر کدام از مدیران، از مدیرعامل گرفته تا سخنگو و حتی مشاور خارجی، بیشتر از آنکه درگیر حل مسائل فنی و ساختاری باشگاه باشند، در حال تولید محتوا برای رسانهها و شبکههای اجتماعی هستند. آنچه دیگران میخوانند ساعده سیما، سخنگوی فعلی باشگاه، بارها در مصاحبههایی که انجام داده، صحبتهایی را بیان کرده که یا بهوضوح اطلاعات دقیق و فوتبالی ندارد یا درست بر خلاف اظهارات قبلی سایر مدیران استقلال بوده است. درواقع مشخص …